გეგმა



გაკვეთილის გეგმა 

მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი:  შუბლაძე ირმა 37001006930
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:პირველი საფეხური,მეორე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 18
გაკვეთილის თემა:გეომეტრიული ფიგურები
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა,დახარისხება და კონსტრუირების უნარი,გაიაზრონ გეომეტრიული ფიგურების ყოფით საგნებში გამოყენების მნიშვნელობა.


N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმის გაცნობა
ვერბარული

.
1წთ
2
საშინაო დავალების შემოწმება-მასწავლებელი აწყვილებს მოსწავლეებს და აძლევს შემდეგ ინსტრუქციას:გაუცვალონ ერთმანეთს საშინაო      დავალების რვეულები და შეამოწმონ მეწყვილის ნამუშევარი.

მთელი კლასი
რვეული,დაფა,
ცარცი
5 წთ
3
გამოიცანი ფიგურა-მასწავლებელი მოსწავლეებს წარუდგენს კონვერტს,სადაც მოთავსებულია გეომეტრიული ფიგურები. მასწავლებელი ირჩევს ორ მოსწავლეს.ერთს უჩვენებს  ფიგურას და სთხოვს მისი მახასიათებლებით აუხსნას მეორეს რა ფიგურა ნახა.,ხოლო მეორემ უნდა ამოიცნოს იგი.
გონებრი-ვი იერიში
ინდივიდუალური
გეომეტრიული ფიგურები



7 წთ
4
დაახასიათეთ ფიგურა-მასწავლებელს მოსწავლეთა ყურადება გადააქვს პლაკატზე,,მრავალკუთხედები“.სთხოვს დაახასიათონ თითოეული ფიგურა(გვერდი,წვერო, კუთხე).მიუთითონ  მდებარეობა(მარჯვნივ,მარცხნივ,ზემოთ,ქვემოთ)შემდეგ კი მოძებნონ მათში მსგავსება-განსხვავებები.(მაგ.ფერი,ფორმა ზომა)
ახსნა-განმარტე-ბითი მეთოდი
ინდივიდუალური
პლაკატი,



7წთ
5
ჯგუფური მუშაობა-მასწავლებელი აძლევს ჯგუფს  კონვერტებს,რომელშიც არის სხვადასხვა ფერის,ზომისა და ფორმის გეომეტრიული ფიგურები.მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება ამ ფიგურების გამოყენებით შექმნან აპლიკაციები.
თანამშრომლობა,სწავლა კეთებით.
ჯგუფური
კონვერტები,სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურები,წებო მაკრატელი,თაბახის ფურცლები

10 წთ
6
პრეზენტაცია-მოსწავლეები წარადგენენ ნამუშევრებს.
დემონ-სტრირება
ინდივი--დუალუ-რი
მაგნიტური დაფა
10 წთ
7
შეჯამება-მასწავლებელი სვამს კითხვებს:რა გავაკეთეთ?როგორ გავაკეთეთ?რა იყო ყველაზე საინტერესო?თუ გსურთ ამ თემაზე კიდევ გაკვეთილი?

დისკუსია
მთელი კლასი

4 წთ
8
საშინაო დავალების მიცემა-გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით შექმნან აპლიკაცია თემაზე,,ბუნების სურათი“.
ვერბალუ-რი
მთლი კლასი

1 წთ/

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
მათ.II.8    მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი და რაოდენობრივი ნიშნების გამოყენება ფიგურების აღსაწერად.
მათ.II10   მოსწ.შეუძლია ფიგურათა ზომების შედარება
21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები[1]

     მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;

     იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი თუ სიტყვიერი ფორმით;

     სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
      პასუხისმგებლობების გაზიარება მუშაობის პროცესში.








მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
N
  კრიტერიუმები
მაღალი
დაბალი
საშუალო

1
იცავენ ჯგუფური მუსაობის წესებს
მაღალი
დაბალი
საშუალო

2
იხსენებენ მასწავლებლის ინსტრუქციებს და თავს ართმევენ მოცემულ დავალებებს.
მაღალი
დაბალი
საშუალო
3
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს.
მაღალი
დაბალი
საშუალო
4
ჯგუფის წევრები თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს.
მაღალი
დაბალი
საშუალო
5
მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;


მაღალი
დაბალი
საშუალო


ხელმოწერა: ი.შუბლაძე

თარიღი:  26.11.2018


[1] წყარო: პარტნიორობა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებისთვის www.21stcenturyskills.org. მასალის გამოყენების უფლება მიღებულია.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога