გეგმა
გაკვეთილის
გეგმა
მასწავლებლის
სახელი, გვარი, პირადი ნომერი: შუბლაძე ირმა
37001006930
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი:პირველი
საფეხური,მეორე კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
18
გაკვეთილის თემა:გეომეტრიული
ფიგურები
გაკვეთილის მიზანი:მოსწავლეებმა
შეძლონ გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა,დახარისხება და კონსტრუირების უნარი,გაიაზრონ
გეომეტრიული ფიგურების ყოფით საგნებში გამოყენების მნიშვნელობა.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო(წთ)
|
1
|
გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმის გაცნობა
|
ვერბარული
|
|
.
|
1წთ
|
2
|
საშინაო დავალების შემოწმება-მასწავლებელი აწყვილებს მოსწავლეებს და
აძლევს შემდეგ ინსტრუქციას:გაუცვალონ ერთმანეთს საშინაო დავალების რვეულები და შეამოწმონ მეწყვილის
ნამუშევარი.
|
|
მთელი კლასი
|
რვეული,დაფა,
ცარცი
|
5 წთ
|
3
|
გამოიცანი ფიგურა-მასწავლებელი მოსწავლეებს წარუდგენს კონვერტს,სადაც
მოთავსებულია გეომეტრიული ფიგურები. მასწავლებელი ირჩევს ორ მოსწავლეს.ერთს უჩვენებს ფიგურას და სთხოვს მისი მახასიათებლებით აუხსნას
მეორეს რა ფიგურა ნახა.,ხოლო მეორემ უნდა ამოიცნოს იგი.
|
გონებრი-ვი
იერიში
|
ინდივიდუალური
|
გეომეტრიული ფიგურები
|
7 წთ
|
4
|
დაახასიათეთ ფიგურა-მასწავლებელს მოსწავლეთა ყურადება გადააქვს პლაკატზე,,მრავალკუთხედები“.სთხოვს
დაახასიათონ თითოეული ფიგურა(გვერდი,წვერო, კუთხე).მიუთითონ მდებარეობა(მარჯვნივ,მარცხნივ,ზემოთ,ქვემოთ)შემდეგ
კი მოძებნონ მათში მსგავსება-განსხვავებები.(მაგ.ფერი,ფორმა ზომა)
|
ახსნა-განმარტე-ბითი
მეთოდი
|
ინდივიდუალური
|
პლაკატი,
|
7წთ
|
5
|
ჯგუფური მუშაობა-მასწავლებელი აძლევს ჯგუფს კონვერტებს,რომელშიც არის სხვადასხვა ფერის,ზომისა
და ფორმის გეომეტრიული ფიგურები.მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება ამ ფიგურების გამოყენებით
შექმნან აპლიკაციები.
|
თანამშრომლობა,სწავლა კეთებით.
|
ჯგუფური
|
კონვერტები,სხვადასხვა გეომეტრიული ფიგურები,წებო მაკრატელი,თაბახის
ფურცლები
|
10 წთ
|
6
|
პრეზენტაცია-მოსწავლეები წარადგენენ ნამუშევრებს.
|
დემონ-სტრირება
|
ინდივი--დუალუ-რი
|
მაგნიტური დაფა
|
10 წთ
|
7
|
შეჯამება-მასწავლებელი სვამს კითხვებს:რა გავაკეთეთ?როგორ
გავაკეთეთ?რა იყო ყველაზე საინტერესო?თუ გსურთ ამ თემაზე კიდევ გაკვეთილი?
|
დისკუსია
|
მთელი კლასი
|
|
4 წთ
|
8
|
საშინაო დავალების მიცემა-გეომეტრიული ფიგურების გამოყენებით შექმნან
აპლიკაცია თემაზე,,ბუნების სურათი“.
|
ვერბალუ-რი
|
მთლი კლასი
|
|
1 წთ/
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
მათ.II.8 მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი და რაოდენობრივი
ნიშნების გამოყენება
ფიგურების აღსაწერად.
მათ.II10 მოსწ.შეუძლია ფიგურათა ზომების შედარება
21-ე
საუკუნის უნარ-ჩვევები[1]
●
მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
●
იდეებისა და აზრის ნათლად და ეფექტურად გამოხატვა წერილობითი
თუ სიტყვიერი ფორმით;
●
სხვადასხვა ჯგუფთან ეფექტური მუშაობის უნარის დემონსტრირება;
● პასუხისმგებლობების
გაზიარება მუშაობის პროცესში.
მოსწავლის შეფასების
კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
N
|
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
1
|
იცავენ ჯგუფური მუსაობის წესებს
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
2
|
იხსენებენ მასწავლებლის
ინსტრუქციებს და თავს ართმევენ მოცემულ დავალებებს.
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
3
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს.
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
4
|
ჯგუფის წევრები
თანაბრად ინაწილებენ ფუნქციებს.
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
5
|
მუშაობის ორიგინალობისა და გამომგონებლობის დემონსტრირება;
|
მაღალი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
ხელმოწერა: ი.შუბლაძე
თარიღი: 26.11.2018
[1] წყარო:
პარტნიორობა 21-ე
საუკუნის უნარ-ჩვევებისთვის
www.21stcenturyskills.org. მასალის გამოყენების უფლება მიღებულია.
Комментарии
Отправить комментарий